New Year's Resolution 2012 (Μπήκε ο Μάρτης κι εγώ είμαι ακόμα στο "Καλή Χρονιά")

New Year's Resolution 2012 (Μπήκε ο Μάρτης κι εγώ είμαι ακόμα στο "Καλή Χρονιά")


Προχθές είχα μία συζήτηση με θέμα τους κόσμους με τα ροζ συννεφάκια. Ξέρετε τι εννοώ, αυτόν τον ιδανικό κόσμο που όλοι κάποτε ονειρευόμασταν και που σ’ αυτόν νομίζαμε ότι θα μπούμε όταν μεγαλώσουμε. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν αρκετά αρνητική.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν είναι κακό να συνεχίσεις να έχεις να έχεις ένα τέτοιο κόσμο στο μυαλό σου. Έναν κόσμο όπου η κακία είναι τόσο σπάνιο φαινόμενο όσο η ζωή στον Πλούτωνα και η αγάπη πλημμυρίζει την ατμόσφαιρα όπως οι μέλισσες τον ουρανό όταν μπαίνει άνοιξη. Δεν είναι κακό, ακόμη και σήμερα. Εν έτη 2012, όπου ένας στους τέσσερις Έλληνες αντιμετωπίζει πρόβλημα επιβίωσης.
το blog της Ερωφίλης Πατεράκη

Μεγαλώνοντας ήμουν ρομαντικός τύπος ανθρώπου. Ονειροπόλος. Και ιδεαλίστρια. Τα τελευταία χρόνια είμαι κατά περιόδους είτε τόσο ρομαντική ώστε να βρίσκομαι εκτός πραγματικότητας, είτε ρεαλίστρια σε βαθμό κυνισμού. Όμως η απόφαση που πήρα για το έτος 2012 για να κάνω τη ζωή μου καλύτερη, μου επιβάλλει να είμαι αισιόδοξη. Να σκέφτομαι θετικά.

Έτσι λοιπόν, επιστρέφω στον κόσμο με τα όμορφα ροζ συννεφάκια και τις ξέγνοιαστες πεταλουδίτσες. Και λέω πως πρέπει να συνδυάσουμε το σημερινό κόσμο, αυτόν που βλέπουμε έξω απ’ την πόρτα μας και που με υπερβολικές κινδυνολογίες κάποιες φορές μας παρουσιάζουν τα μίντια, μ’ αυτόν που κάποτε υπήρχε στην καρδιά μας σαν πραγματικότητα ή σαν ευχή.
γράφει η Ερωφίλη Πατεράκη

Κι όταν τα σύννεφα δείχνουν να μαυρίζουν, εμείς με απαράμιλλη θέληση και πίστη, θα παίρνουμε τα μολύβια μας και θα στρωνόμαστε στη ζωγραφική. Με απαλές κινήσεις και υπομονή θα κάνουμε τα σύννεφα από μαύρα ροζ. Θα μετατρέπουμε τη βροχή τους σε αστέρια, που θα μας δείχνουν το δρόμο για μια καινούρια Βηθλεέμ, για μια αναγέννηση του είναι μας. Κι όταν πάλι ξεχνιόμαστε και μελαγχολούμε μ’ όσα ακούμε, βλέπουμε και ζούμε, πάλι θα πιάνουμε τα χρώματα και θα παλεύουμε να φτιάξουμε τον καμβά μας πολύχρωμο και μοναδικό. Και δεν είναι ανάγκη να τελειώσουμε το έργο μας σε μια μέρα. Άλλωστε, το καλό πράγμα αργεί να γίνει.
Καλή χρονιά

Ο κόσμος φτιάχτηκε για μας. Για όσους βαστάνε τα πολύχρωμα μολύβια και προσπαθούν για κάτι όμορφο. Μην αφήσετε τον εαυτό σας να το ξεχάσει μέσα στην πεζότητα της ρουτίνας.
Καλή χρονιά.
Δημοσίευση σχολίου (0)
Νεότερη Παλαιότερη
Some text.